Visie
De wereld om ons heen verandert drastisch en snel. Vaak is winstgevendheid niet langer vanzelfsprekend en veel organisaties moeten zich bezinnen op de manier waarop ze de toekomst in gaan. Ons uitgangspunt daarbij is: ‘Organisaties moeten ingericht worden om de behoeften van de klanten te vervullen.’
Mensen zijn altijd in ontwikkeling, ze groeien door ervaringen, maar mogen ook uitgedaagd worden om latente talenten te ontdekken. Soms lopen mensen echter vast. ‘Om duurzaam een bijdrage te kunnen leveren moeten mensen bewust worden ingezet op hun talenten (passies).’
Missie
Wij willen de concurrentiepositie van bedrijven verbeteren! Vanuit twee perspectieven:
– Door bezig te zijn met de huidige en toekomstige behoeften van klanten. Van daaruit maken we heldere keuzes in wat we voor klanten betekenen. Vervolgens gaan we het business model afstemmen op wat klanten ervaren als toegevoegde waarde.
– Door de mensen in de organisatie intrinsiek gemotiveerd te laten werken. Door mensen op hun talenten in te zetten, door latente talenten aan de oppervlakte te krijgen en binnen teams mensen bewust te maken van elkaars talenten.
In het kort verwoorden we dit als: Mensen en Organisaties helpen effectiever te worden door passies en toegevoegde waarde beter af te stemmen op de behoeften van de klant en de markt.
Paul van Enckevort
Ik ben een gepassioneerd voorvechter van klantbelangen binnen organisaties. Je bestaansrecht hangt immers af van betalende klanten. Maar je aanbod afstemmen op de markt moet wel gebeuren met respect voor je visie en missie, met andere woorden: het moet bij jou passen! Maar als het past, dan is het een enorme stap voor de verbetering van je concurrentiepositie! Met meer dan 25 jaar ervaring in commerciële en management functies, de laatste jaren in de zakelijke dienstverlening, heb ik geleerd dat het loont de samenwerking te zoeken. Wat je daarbij nodig hebt zijn vertrouwen en goede communicatie. Klanten overzien niet altijd de mogelijkheden, daarom moeten wij ze helpen. Of het nu gaat om goed te begrijpen welk probleem ze hebben of hoe de ‘Total-cost-of-ownership’ verlaagd kan worden. Ik merk dat mijn tweede passie, het inzetten van mensen op hun talenten, daarbij altijd helpt. Vanuit mijn verleden, is het zoeken naar de juiste mensen bij de juiste posities (en omgekeerd!) iets wat ik leuk vind om te doen.
Partners
Sommige zaken kun je beter samen met specialisten doen, daarom hebben wij een aantal partners: www.spartners.nl